Het coronavirus en de maatregelen van Woongoed Zeist

Woongoed Zeist volgt het advies van de Rijksoverheid en het RIVM. We nemen preventieve maatregelen om verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.

1. Bezoek ons kantoor alleen op afspraak

U kunt ons bereiken via:

2. Werkzaamheden gaan zoveel mogelijk door

  • Alle spoedreparaties voeren onze aannemers voor u uit. Ook als u corona-gerelateerde klachten heeft. Geef dit wel aan, zodat we aanvullende maatregelen kunnen nemen.
  • Ook overige reparaties en dagelijks onderhoud gaan zoveel mogelijk door. Hiervoor maken onze ‘huis’aannemers graag een afspraak met u.
  • Onderhouds- en renovatiewerkzaamheden door onze ‘huis’aannemers Coen Hagendoorn Bouwgroep, Van Wijk en Weijman aan uw woning en/of in uw wijk gaan door.
  • Voor alle werkzaamheden geldt dat onze collega’s en samenwerkingspartners de benodigde maatregelen in acht nemen. En wij vragen u hetzelfde te doen. Dat betekent; vaak handen wassen, 1,5 meter afstand houden en het dragen van een mondkapje.

3. Complexbeheerders telefonisch bereikbaar

Niet alleen ons kantoor is uitsluitend op afspraak geopend. Dat geldt ook voor de kantoren van onze complexbeheerders. U kunt uw vragen telefonisch stellen. Of bel voor het maken van een afspraak. Klik hier voor de contactgegevens.

4. Bekijken proefwoning L-flat op afspraak

We doen tijdelijk geen inloop spreekuur voor de proefwoning van de L-flat. Heeft u vragen over het project? Of wilt u een afspraak maken om de proefwoning te bekijken? Bel dan met Corrine de Lorijn of Anneliek Jeuken, medewerkers projectparticipatie. Zij zijn van maandag tot en met donderdag te bereiken op telefoonnummer (030) 693 66 00. Of stuur een e-mail naar: l-flat@woongoedzeist.nl.

5. Geen inloop spreekuur wijkteams

De inloop spreekuren in de wijken – waar de gemeente, politie (wijkagenten), welzijnsorganisatie MeanderOmnium, de R.K. Woningbouwvereniging Zeist en Woongoed Zeist vertegenwoordigd zijn – gaan tijdelijk niet door.

Wilt u iets bespreken over uw wijk? Neem contact met ons op. Of met de wijkmanager. Contact: 14 030 of zeist@zeist.nl.

6. We vragen of u klachten (verkoudheid, hoesten of koorts) heeft, voordat we binnenkomen in uw woning

Is het antwoord ja? Dan gaat de afspraak niet door. We maken dan een nieuwe afspraak.

7. Onze medewerkers dragen een mondkapje tijdens huisbezoeken

En onze medewerkers vragen u dat ook te doen. Doet u dit niet, dan kan de afspraak worden afgezegd.

8. Persoonlijke afspraken met onze medewerkers kunnen worden afgezegd

Het kan zijn dat persoonlijke afspraken met onze medewerkers niet doorgaan. Waar mogelijk is er telefonisch contact in plaats van een fysieke afspraak.

9. Onze medewerkers schudden geen handen en houden afstand van gesprekspartners

Onze medewerkers schudden tijdelijk geen handen. Ze houden minimaal 1,5 meter afstand van bezoekers en gesprekspartners.