Een goede woning bieden in een prettige buurt. Dat is waarvoor Woongoed Zeist zich inzet. Ook voor een goede relatie met jou als huurder. Samen werken aan ongestoord woongenot. Daar draait het om.
Toch kan het voorkomen dat de relatie tussen jou en de corporatie minder goed is. Bijvoorbeeld omdat je vindt dat zij jou niet goed hebben behandeld, of dat zij jouw klacht niet serieus neemt. Lukt het niet om jouw klacht samen met de corporatie op te lossen? Dan kun je terecht bij de Geschillenadviescommissie. Onderaan deze pagina heb je de mogelijkheid om de klacht digitaal in te dienen. Je kunt ook bestanden bijvoegen.
De Geschillenadviescommissie
De Geschillenadviescommissie geeft advies bij klachten van huurders van Woongoed Zeist en RK Zeist. De manier waarop deze commissie werkt, is beschreven in de folder Geschillenadviescommissie. Je kunt deze afhalen bij één van de deelnemende woningcorporaties of onderaan deze pagina downloaden.
Commissieleden
De Geschillenadviescommissie bestaat uit drie personen; een onafhankelijke voorzitter en twee leden. Eén lid is voorgedragen door de gezamenlijke huurdersorganisaties. Het andere lid is benoemd door de deelnemende woningcorporaties. De voorzitter is voorgedragen door de leden. De commissie krijgt ondersteuning van een secretaris. De commissieleden zijn onafhankelijk en werken niet bij de deelnemende corporaties.
Secretariaat
Voor vragen kun je terecht bij het secretariaat van de Geschillenadviescommissie. Het secretariaat is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 8.30 – 16.30 uur via het telefoonnummer (030) 693 66 00.