Let op: Je maakt gebruik van een sterk verouderde webbrowser waardoor deze website mogelijk niet goed functioneert, stap nu over op een moderne webbrowser.
Home / Over ons / Contact / Een klacht

Een klacht

Je hebt een klacht over onze dienstverlening, onze producten of misschien heb je een probleem met een van onze medewerkers. Dat vinden wij heel vervelend. Jouw klacht kan een waardevolle tip voor ons zijn om het de volgende keer anders te doen. Laat ons weten wat jouw klacht is. 

Vind je dat wij jou niet correct behandeld hebben of heb je andere verwachtingen van onze dienstverlening? Bespreek jouw klacht met een van onze medewerkers, zoals de wijkopzichter of complexbeheerder. Of bel onze Klantenservice via het telefoonnummer (030) 693 66 00. Leidt dit niet tot een oplossing? Dan kun je het beste de volgende stappen nemen:

  • Meld jouw klacht via onderstaand formulier, per mail (info@woongoedzeist.nl) of stuur ons een brief (Postbus 135, 3700 AC Zeist). Leg uit waarom en/of over wie je ontevreden bent.
  • Als je niet tevreden bent met ons antwoord of oplossing, dan kun je jouw klacht schriftelijk indienen bij de directie van Woongoed Zeist.
  • De directie neemt de klacht in behandeling en nodigt je – indien nodig – uit voor een gesprek. Nadat de klacht ontvangen is, ontvang je een schriftelijke reactie van de directie.
  • Ben je nog niet tevreden? Dan kun je een klacht indienen bij de Geschillenadviescommissie.

Ik heb een klacht


Ervaar je overlast van jouw buren? Klik hier voor meer informatie. Je kunt ook contact opnemen met onze wijkconsulent via het telefoonnummer (030) 693 66 00.

Jouw mening vinden wij belangrijk, hoe beoordeel je deze pagina?
Scroll naar top