Nieuws

Klantarena: digitale dienstverlening en communicatie – nu en in de toekomst!

9 september 2019 - Online winkelen, zorgdeclaraties digitaal indienen, een reparatieverzoek doen via mijnwoongoedzeist.nl. Regelt u graag zaken digitaal en weet u alles van digitale dienstverlening? Dan zijn we naar u op zoek! Wilt u meedenken over hoe Woongoed Zeist de digitale dienstverlening kan verbeteren? Wij zijn benieuwd naar de verwachtingen en wensen van onze huurders over digitale dienstverlening […]

Huurder Woongoed Zeist helpt jongere op weg naar zelfstandigheid

5 september 2019 - Wil (62) woont al enige jaren alleen in zijn ruime vierkamerflat in Zeist. In de nieuwsbrief van Woongoed Zeist las hij dat er kamers worden gezocht voor jongeren die (tijdelijk) in een instelling verblijven. Hij gaf zich op voor het project ‘Kamers met Aandacht’ en maakte onlangs kennis met Wesley (20), die tijdelijk bij hem […]

Wat vindt u van uw buurt?

4 september 2019 - Woongoed Zeist is benieuwd of u prettig woont in uw buurt. Bijvoorbeeld waar u het meest of het minst tevreden over bent. Hoe u de uitstraling van de buurt vindt. En of u tevreden bent over hoe buurtbewoners met elkaar omgaan? Korte vragenlijst woonbeleving Deze week ontvangt u via e-mail een korte vragenlijst over uw […]

Online reparatieverzoek doen nog makkelijker!

4 september 2019 - Inloggen is niet langer nodig om online uw reparatieverzoek in te dienen. Via onze website meldt u eenvoudig een reparatieverzoek door het invullen van uw postcode en huisnummer.   Het digitaal indienen van een reparatieverzoek is hiermee nog makkelijker geworden!

Woongroep zoekt nieuwe leden

19 juli 2019 - Woongroep Meester de Klerkstraat wil graag kennismaken met nieuwe aspirant-leden. De reden? Een klein aantal van ons, destijds medeoprichters, heeft inmiddels een zeer respectabele leeftijd bereikt. Bij de start waren zij al in de 60! De 20 woningen van onze groep zijn alle 3-kamerappartementen. Hiervan is er één in gebruik als gemeenschappelijke ruimte. Samen vormen […]

Vanaf 1 juli nieuwe regels woningtoewijzing

2 juli 2019 - Per 1 juli is de huisvestingsverordening gewijzigd. In de huisvestingsverordening staan de spelregels voor de verdeling van sociale huurwoningen. Wat betekent het voor uw inschrijving als deze spelregels wijzigen? De belangrijkste veranderingen op een rij:Behoud inschrijfduurStel, u vindt een woning via WoningNet, maar u twijfelt of dit de woning is waarvoor u uw inschrijfduur wilt […]

Steekproef inspecties energielabels

1 juli 2019 - Op dit moment loopt er een actie om te controleren welk energielabel onze woningen hebben. Dit gebeurt via een steekproef. Niet alle woningen komen aan de beurt. Slim Energiebeheer uit Meppel voert deze inspecties voor ons uit, het kan zijn dat een medewerker van Slim Energiebeheer u belt om een afspraak te maken. De totale […]

Telefoonstoring

24 juni 2019 - Door een storing bij KPN zijn wij op het moment telefonisch niet bereikbaar. Wij weten niet hoelang het gaat duren.. KPN is hard aan het werk om het probleem op te lossen.

Meer kans op een woning door jongerencontract

15 mei 2019 - Woongoed Zeist verhuurt voortaan een aantal woningen met een jongerencontract. Ons doel: meer kans voor jongeren op een eigen stekkie en meer doorstroming op de woningmarkt. Want de wachttijd voor een woning in Zeist is lang. Deze maand verhuisden de eerste jongeren naar een appartement met dit huurcontract. “Ik ben echt super blij met mijn […]

Gratis verhuisdozen: eerder huur opzeggen loont!

14 mei 2019 -  De minimale termijn voor het opzeggen van uw huur is één maand. Eerder opzeggen mag. Dat hebben we zelfs liever. Het geeft ons meer tijd om een nieuwe huurder te vinden. En het vergroot uw kans om spullen als gordijnen, zonnewering of laminaat over te doen aan de volgende bewoner. Iedereen heeft er voordeel bij. […]