Reparatieverzoek

Mijn woning

Er kan natuurlijk altijd wat kapot gaan in huis. Veel zaken repareren wij voor u. Voor sommige reparaties bent u zelf verantwoordelijk. U ziet deze reparaties in het Onderhouds ABC.
Als u een onderhoudsabonnement heeft, nemen wij veel van deze kleine reparaties van u over. Hieronder staat hoe u een storing of reparatie verzoek aan ons meldt.

Bel met een storing direct het juiste bedrijf

Heeft u een storing aan uw CV, ventilatie, is de lift kapot of uw kozijn? Heeft u een verstopte afvoer? Bel rechtsreeks met het bedrijf om de reparatie in te plannen. Zo bent u het snelst geholpen.

Alle voor u geldende nummers vindt u via deze link.

Meld uw reparatie online

Reparatieverzoeken kunt u 24 uur per dag online indienen via ons huurderportaal Mijn Woongoed Zeist. Dat gaat heel handig.  U kunt zelf een afspraak inplannen met de opzichter.

Klik hier om direct in te loggen. Bent u uw wachtwoord vergeten. Op de inlog pagina vraagt u een nieuw wachtwoord aan. Klik hier.

Telefonisch

Heeft u een spoedeisend reparatieverzoek, zoals een ernstige lekkage? Deze kunt u telefonisch doorgeven op werkdagen via telefoonnummer (030) 693 66 01. Wij geven de melding door aan de aannemer die het defect gaat verhelpen. Deze neemt telefonisch contact met u op voor het maken van een afspraak. Buiten kantoortijden schakelen wij de telefoon automatisch door naar de storingsdienst, zodat u in dringende gevallen altijd hulp krijgt.

Klik hier voor een aantal instructiefilmpjes voor kleine reparaties in huis.