Reparatieverzoek

Wij doen er alles aan om uw woning in een goede staat te houden. Daarom voeren wij regelmatig het nodige onderhoud uit. Als er reparaties nodig zijn, dan is het belangrijk om snel in actie te komen.

Zelf aan de slag

Kleine reparaties, zoals een lekkende kraan of klemmende deur, zijn meestal voor uw rekening. Soms valt herstelwerk onder het onderhoudsabonnement dat u kunt afsluiten. Het onderhoud aan de buitenkant van uw woning is onze taak. Wat wij voor u doen en waar u zelf verantwoordelijk voor bent staat in het Onderhouds ABC

Klik hier voor een aantal instructiefilmpjes voor kleine reparaties in huis.

Storingsnummers

Bij een storing of als iets kapot is, kunt u vaak direct bellen met het bedrijf dat het repareert. Makkelijk en uw klacht is snel opgelost! En gratis of niet duurder dan via Woongoed Zeist.

Klik hier voor de storingsnummers die voor alle huurders hetzelfde zijn. En als u uw postcode invult, dan krijgt u alle storingsnummers voor uw woning op een rij. Bijvoorbeeld voor uw verwarming of de lift in uw flat. 

Vragen om een reparatie 

Staat uw reparatie er niet bij? Via de knop hieronder kunt u uw vraag om een reparatie aan ons doorgeven.

Spoedgevallen kunt u 24/7 aan ons doorgeven via het telefoonnummer (030) 693 66 01. Buiten openingstijden krijgt u iemand van de meldkamer aan de telefoon.