Reparatieverzoek

Wij doen er alles aan om uw woning in een goede conditie te houden. Daarom voeren wij regelmatig het nodige onderhoud uit. Als er reparaties nodig zijn, dan is het belangrijk om snel in actie te komen.

Zelf aan de slag

Voor sommige reparaties bent u zelf verantwoordelijk. Een overzicht hiervan staat in het Onderhouds ABC.

Klik hier voor een aantal instructiefilmpjes voor kleine reparaties in huis.

Als u een onderhoudsabonnement afsluit, nemen wij veel van deze kleine reparaties van u over.

Storingsnummers

Bij een storing of defect kunt u vaak rechtstreeks bellen met het bedrijf dat het herstelt. Makkelijk en uw klacht is snel verholpen! En gratis of niet duurder dan via Woongoed Zeist.

Hieronder vindt u storingsnummers die voor alle huurders hetzelfde zijn.

Heeft u een waterstoring?

Neem contact op met waterbedrijf Vitens: 0800 03 59

Ruikt u gaslucht? Is er een stroomstoring?

Bel het Nationaal Storingsnummer gas en stroom: 0800 90 09

Heeft u last van een verstopte afvoer? 

Maak voor verstoppingen in riolering en leidingen online een afspraak met Riool Reinigings Service RRS of bel: 088 030 13 13

Heeft u een kapotte ruit?

Heeft u een glasverzekering via Woongoed Zeist? Maak online melding bij Samenwerking Glasverzekering of bel: 0800 022 61 00

Weet u niet of u een glasverzekering heeft via Woongoed Zeist? Neem contact op met onze Klantenservice via het telefoonnummer (030) 693 66 00.

Problemen met uw kunststof kozijnen of deuren? Of met een houten of metalen draai-kiepraam?

Dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met SKK Kozijnwacht via het telefoonnummer 085 303 84 32.

Een reparatieverzoek indienen

Staat uw reparatie er niet bij? Via onderstaande button kunt u uw reparatieverzoek aan ons doorgeven.

Spoedgevallen kunt u 24/7 telefonisch aan ons doorgeven via het telefoonnummer (030) 693 66 01. Buiten openingstijden wordt u doorverbonden met de meldkamer.