Huurachterstand

Huren

Huurachterstand

U heeft een huurachterstand wanneer wij de huur niet vóór de eerste van de maand ontvangen. In dat geval sturen wij u een betalingsherinnering. U heeft dan nog 5 dagen de tijd om het openstaande huurbedrag te betalen. U kunt uw huur komen pinnen bij ons op kantoor of makkelijk betalen met iDEAL via www.mijnwoongoedzeist.nl.

Betalingsregeling

Heeft u om welke reden dan ook een probleem met het betalen van de huur? Neem dan zo snel mogelijk contact op met de consulent verhuurzaken via e-mail of bel (030) 693 66 02. Onze consulent helpt u graag met het zoeken naar een oplossing. Is het een incidenteel en tijdelijk probleem, dan kan er een betalingsregeling worden afgesproken. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Bij een betalingsregeling lost u de achterstand in maandelijkse termijnen af, tot een maximum van 12 maanden. Vanzelfsprekend is uw privacy bij ons gegarandeerd. In veel gevallen kunt u snel en makkelijk zelf een betalingsregeling voorstellen. Ga daarvoor naar www.mijnwoongoedzeist.nl.

Sociaal Raadslieden helpt u graag

Hebt u een vraag over belastingen, werk, wonen, inkomen, uitkeringen of schulden? Sociaal Raadslieden Zeist helpt.

Wat kunnen ze voor u doen?