Een klacht

U heeft een klacht over onze dienstverlening, onze producten of misschien heeft u een probleem met een van onze medewerkers. Dat vinden wij heel vervelend. Maar uw klacht kan een waardevolle tip voor ons zijn om het de volgende keer anders te doen. Laat het ons weten wat uw klacht is. Hieronder vindt u wat u kunt doen wanneer u een klacht heeft.

Vindt u dat wij u niet correct behandeld hebben of heeft u andere verwachtingen van onze dienstverlening? En komt u er met onze medewerkers niet uit, dan kunt u het beste de volgende stappen nemen:

  • Bespreek uw klacht met een van onze medewerkers, zoals de wijkopzichter of complexbeheerder. Of bel onze Klantenservice. Leidt dit niet tot een oplossing?
  • Meld uw klacht dan schriftelijk via het onderstaande formulier. Of stuur ons een brief.
  • Als u niet tevreden bent met het ons antwoord of oplossing dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij de directie van Woongoed Zeist.
  • De directie neemt de klacht in behandeling en nodigt u – indien nodig – uit voor een gesprek. Nadat de klacht ontvangen is, ontvangt u een schriftelijke reactie van de directie.
  • Bent u nog niet tevreden? Dan kunt u een klacht indienen bij de Geschillenadviescommissie.

Ik heb een klacht


Ervaart u overlast van uw van uw buren? klik dan hier voor meer informatie. U kunt ook contact opnemen met onze wijkconsulent via telefoonnummer
(030) 693 66 00.