Wat kun je verwachten?

  • Een baan waarin je iets betekent voor de samenleving.

  • Een thuisbasis in duurzame en prettige kantoren in Bilthoven en hartje Zeist.

  • Mogelijkheden om thuis te werken.

  • Een plek met veel aandacht voor leren en continu verbeteren; eigen initiatieven worden toegejuicht.

  • De ontwikkelmogelijkheden zijn legio en worden gestimuleerd en ook gefaciliteerd door onder andere een ruim ontwikkelbudget (in functie of persoonlijk).

  • Naast hard werken ook tijd voor plezier in de vorm van leuke (online) ontspanningsmomenten.

Onze actuele vacatures

Het Woongroen team!


Woongroen als werkgever voor jou

Wij zoeken mensen die zich thuisvoelen bij wat wij belangrijk vinden. De Woongroen competenties:

Klantgericht: Dicht bij de klant staan. De context van de klant doorgronden en weten wat er nodig is om in te spelen op de wensen en behoeften van de klant. Hierop anticiperen, aansluiten en toegevoegde waarde leveren, rekening houdend met de organisatiedoelstellingen.

Samenwerken: Het gezamenlijk resultaat op de eerste plaats zetten en zich daar volledig voor inzetten. Ook wanneer dit niet van direct persoonlijk belang is.

Verandervermogen: In staat en bereid zijn om ambities en voornemens van de organisatie om te zetten in blijvende veranderingen.


Werken bij Woongroen betekent...

Als basis ontvang je een goed salaris, een pensioenregeling bij SPW en ruime ontwikkelmogelijkheden. De CAO Woondiensten is hiervoor het uitgangspunt. Daarnaast kijken we wat jij nodig hebt om je werk goed, met resultaat en met energie te kunnen doen.

Het welzijn van onze collega’s vinden we bij Woongroen belangrijk. We helpen en faciliteren onze collega’s graag om verantwoordelijkheid te nemen om goed voor zichzelf te zorgen. We besteden hier aandacht aan in de vorm van bijvoorbeeld een geluksdag; een extra vakantiedag waarop je datgene kan gaan doen wat jou gelukkig of blij maakt. Ook is er een energiebudget dat besteed kan worden aan activiteiten en benodigdheden die gericht zijn op lichamelijk en geestelijk welzijn.

KLIMMR

Woongroen is lid van KLIMMR. De ruim 20 deelnemende corporaties werken met elkaar aan duurzame inzetbaarheid, vakmanschap en talentontwikkeling van medewerkers. Ook delen KLIMMR-corporaties onder andere kansen, stages, netwerken, kennis en vacatures met elkaar.


Welkom bij Woongroen

Van jou verwachten we een lerende houding en warme betrokkenheid voor onze huurder. Dit betekent dat er veel ruimte en aandacht is voor jouw ontwikkeling. Want we blijven graag continu leren en verbeteren. Met elkaar en van elkaar. Om dit te realiseren bieden we je vrijheid, vertrouwen en verantwoordelijkheid om je werk zo vorm te geven dat we samen onze missie, visie en ambities waarmaken. Voor onze huurders is dat Prettig wonen in De Bilt en Zeist. Als collega kun jij daar jouw bijdrage aan leveren: Welkom bij Woongroen.

Ik begeleid bewoners in sloop-, nieuwbouw-, en renovatieprojecten. Het is een leuke en zeer veelzijdige baan die elke dag anders is! De rode draad is het geven van informatie aan bewoners in de verschillende fases van het project.

Erica, projectconsulent

Na mijn studie ben ik via een detacheringsbureau gaan werken bij de Klantenservice van Woongoed Zeist. Het uitdagende werk en de leuke collega’s zijn mij zo goed bevallen dat ik ben gebleven. En na een opleiding tot wijkconsulent inmiddels met veel plezier in deze functie actief voor Woongroen.

Eline, wijkconsulent

Ik voel me helemaal thuis bij Woongroen. Ik vind het ontzettend fijn dat ik zoveel doorgroeimogelijkheden heb gekregen en hierdoor op verschillende afdelingen mijn steentje heb kunnen bijdragen in het klantcontact.

Petra, beheerder bedrijfsmiddelen

De sollicitatieprocedure

  1. 1

    Je komt bij ons solliciteren

    Leuk dat je bij ons komt solliciteren! Zodra we jouw sollicitatie ontvangen, krijg je van ons een ontvangstbevestiging. We nemen je sollicitatie in behandeling.

  2. 2

    Je komt op gesprek

    Indien we een match zien, maken we graag een afspraak voor een (online) kennismakingsgesprek. Als beide partijen een positief gevoel aan het kennismakingsgesprek overhouden ben je welkom voor een 2e gesprek bij ons op kantoor. Zo krijg je een nog beter beeld van Woongroen. Een assessment kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure.

  3. 3

    Arbeidsvoorwaardengesprek

    We zien niet alleen een match, we zijn het ook! En dus zullen wij je een arbeidsvoorwaardelijk voorstel doen.

  4. 4

    Welkom bij Woongroen

    Natuurlijk zetten we ons samen in voor prettig wonen in De Bilt en Zeist.

Onze grootste uitdaging

De grootste uitdaging is enerzijds de toename van kwetsbare huurders en anderzijds de digitalisering. De verwachting is dat steeds meer huurders vragen om ondersteuning, aangezien de overheid van burgers verwacht dat zij steeds meer zelfregie pakken en langer zelfstandig wonen. Dit heeft invloed op de leefbaarheid in de wijk en zet druk op het sociaal beheer. Daarnaast blijft het werk veranderen door nieuwe technologieën.

Kortom: voldoende uitdagingen om ons in vast te bijten.

Wellicht ook interessant